ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – a High End Audio Korlátolt Felelősségű Társaság és Nagy László egyéni vállalkozó – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által üzemeltetett lauditeur.hu weboldalon ( továbbiakban: Weboldal) minden elektronikus kereskedelmi tranzakció és szolgáltatás igénybevételének feltételeit szabályozza, valamint a Weboldal és a Vásárló Ügyfél (továbbiakban Ügyfél) jogait és kötelezettségeit, a létrejött jogügylet legfőbb adatait tartalmazza. Ügyfél a Weboldalon való regisztrálással (személyes adatai megadásával) jelen ÁSZF rendelkezésit és feltételeit elfogadja.

Jelen ÁSZF kiterjed a https://lauditeur.hu domain név összes aloldalára és összes aldomain nevére, valamint az aldomainek aloldalaira, és az említett oldalakon elérhető, vagy onnan letölthető anyagokra, információkra.

Az ÁSZF határozatlan időtartamra jött létre.

Nagy László e.v. fenntartja magának a jogot az ÁSZF előzetes bejelentés nélküli és egyoldalú módosítására.

 

Általános tudnivalók

 

A weboldalon keresztüli elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat  a információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”EKTV.”) szabályozza.

A  Weboldalon történő vásárlás során az Ügyfél adatainak regisztrálása szükséges, ezután adhatja meg az Ügyfél megrendelését (ajánlatát), melyet a Weboldal külön elfogadó e-mail útján fogad el és igazol vissza, melyben a weboldal tájékoztatja az Ügyfelet a szerződés létrejöttéről és annak lényeges paramétereiről (termékek, árak, fizetési mód, szállítási mód és várható szállítási határidő stb.) A Weboldal bárki számára szabadon látogatható, szolgáltatásainak meghatározott része azonban csak regisztrált felhasználóink számára érhető el.

Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával egyidejűleg kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztatót megismerte és elfogadja, az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárulását adja.

A Weboldal minden regisztrált ügyfelet önálló magán/jogi személyként tekint, a  regisztrált adatok valódiságát nem ellenőrzi/heti. Az Ügyfél által megadott adatok valódiságáért, azokban időközben bekövetkezett változásokért, az Ügyfél adatainak harmadik személy(ek) általi hozzáférhetőségéért vagy hamis felhasználásáért, hozzáférési jelszó elfelejtéséből fakadó károkért a Weboldalt semminemű felelősség nem terheli.

A Weboldal fenntartja a jogát arra, hogy  egyes esetekben ( pl. a rendelés nagy darabszáma, értéke, rendelt termék egyedisége, vevő átlagosnál nagyobb kockázata, versenyérdek-ütközés, stb. – indoklására a Weboldal nem kötelezett) a kereskedelmi ügyletet a szokásos  – nem a 2001. évi CVIII. törvény hatálya alatti – ügyletnek minősítse, erről az Ügyfelet értesítse és az ügyfél felé címzett direkt megkeresési ajánlattal éljen, ezekre az ügyletekre a PTK törvény hatálya vonatkozik, jelen ÁSZF rendelkezései ezen jogügyletekre nem vonatkoznak. Ezzel szemben az Ügyfél panasszal, jogorvoslattal nem élhet.

 

A vásárlás folyamata

 

A Webáruház felépítése

Webáruházunk felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít az Ügyfelek számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban.

A menüpontokban megjelenő kategóriákra kattintva további alkategóriák jelennek meg, megkönnyítve a keresést.

Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok, vagy nyilak segítségével lapozhat.

Amennyiben bővebb információt szeretne kapni egy adott termékről, akkor kattintson a termék nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol részletesebb tájékoztatást kaphat.

A Weboldal megjeleníti a termékek főbb jellemzőit, tulajdonságait felhasználásuk lehetőségeit és a termékek ÁFA-val növelt bruttó árát. A termékek főbb jellemzőit és adatait a Weboldal különös gondossággal jeleníti meg, ám a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhatnak esetleges tévedések számítástechnikai hibák vagy rendszer meghibásodások folytán. A részletes termék tulajdonságokat a termékhez mellékelt használati utasítása,  ill. a gyártó honlapját található termékleírások tartalmazzák, melyekre való internetcím utalást (link) a Weboldal megjeleníti. Ügyfél hibás termékadat megjelenítésből fakadó igényét a Weboldal abban az esetben fogadja el, ha közzétett termékadat dokumentáltan hibás volt és a vitatott termékparaméter egyedileg és/vagy termékparaméterek összessége az általános használati igények figyelembevételével kedvezőtlenebb a vásárló számára.

A Weboldalon a legnagyobb gondosság ellenére is megjelenhetnek téves termék ár adatok pl. 1,- Ft. vagy 0,- Ft vagy 100,- Ft. illetve a szokásos piaci ártól jelentősen  eltérő adat, ezen esetben a Weboldal felajánlja a termék megvételét a helyes áron az Ügyfélnek, aki azonban  nem köteles a terméket ezen az áron megvásárolni.

A termék ára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, az a megrendelés folyamatában az Ügyfél által kiválasztott szállítási mód és a termék terjedelem/tömeg/érték adatai függvényében kerül kiszámításra.

A termék megrendelése

Amennyiben egy terméket szeretne megrendelni, akkor kosárba kell helyezni a darabszám megadásával. Erre a konkrét termékoldalon van lehetősége.

A kosár tartalmát a jobb oldali “Kosár” oszlopban folyamatosan nyomon követheti, ellenőrizheti a megrendelt tételeit, láthatja a darabszámokat. Amennyiben módosítani szeretné rendelését, akkor a kosár ikonra kattintva megnyithatja a kosarát. Itt módosíthatja, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt, végül kattintson a “Kosár frissítése” gombra. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

Ügyfél felhasználó nevével belép/ új ügyfélként regisztrál, ellenőrzi adatait, megadja a szállítási címet, szállítási módot, fizetési módot, elfogadja az ÁSZF-et és a kalkulált árat és a megrendelését megadja.

A rendelés lezárását követően tájékoztató e-mailt küldünk a rendelés beérkezéséről, de ez még nem jelenti a rendelés feldolgozását.

 

Szállítás, a termék árának kifizetése

 

A Weboldal az Ügyfél által kért címre Futárszolgálat igénybevételével kiszállíttatja a megrendelt terméket. A termék kiszállításának tervezett időpontját és a szállítás díját a Weboldal visszaigazoló e-mailben közli az Ügyféllel.

A Weboldal alkalmazandó fuvardíja az egyedi termék paraméterek (nagy tömeg/nagy terjedelem/nagy érték) miatt változó.

Választható kiszállítási módok Magyarországi címekre:

  • Vevő címére futárszolgálattal kiszállítás (munkanapokon 8-17 órai átvétel) – Futárszolgálat
  • ​Személyes átvétel az l’auditeur székhelyén (1222 Budapest, XX. kerület, Budafok) – Csak előzetes egyeztetés után

A választott kiszállításai módnak megfelelően az Ügyfél kötelessége a termék átvétele, a termék csomagolás és termék sértetlenségének ellenőrzése, a termék mennyiségi és minőségi átvétele, melyet az Ügyfél aláírásával igazol.

A termék vételárát és a kiszállítás díját az Ügyfél alább Választható fizetési módok valamelyikének alkalmazásával fizetheti ki.

  • Átutalás a l’auditeur bankszámlájára előre fizetés
  • Utánvéttel, a Futárnak fizetendő a termék átvételekor
  • Készpénz személyes átvétel esetén

Banki utalás esetén a megrendelést követően egy megrendelés utáni visszaigazoló emailben küldjük el a fizetés pontos adatait. Előre utalás esetében a megrendelt terméket csak a termék pontos összegének beérkezése után küldjük el az Ügyfélnek, amiről emailben értesítjük.

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ.  Az Impresszum és Tárhely Szolgáltató menüpontban megtalálja a Szolgáltató elérhetőségi adatait. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. Az egyes termékek fotói a különböző képernyőkön való megjelenítés miatt színárnyalat eltérést mutathatnak, ezért felelősséget nem vállalunk! Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar.

Akciók

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy időről időre az általa forgalmazott termékekre és szolgáltatásokra árengedményt vagy más akciót, kedvezményt biztosítson.

A kedvezmények más kedvezményekkel nem összevonhatók, és visszamenőleg nem érvényesek.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az általa megvásárolt termék esetleges jövőbeni akciója esetén számára kompenzáció, egyéb juttatás, kedvezmény nem jár.

Az Ügyfél az aktuális feltételekkel vásárolja meg az adott terméket, szolgáltatást.

 

Garancia, elállás joga, panaszkezelés

 

A Weboldal által forgalmazott termékekre vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Fogyasztói szerződés esetében a PTK szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. Az Ügyfél fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül jelezheti kifogását.

Ügyfél a Weboldal  általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

Ügyfél kizárólag a Weboldal által a termék átvételekor átadott eredeti jótállási jegy, vagy a számla és a számla összegének kifizetését igazoló dokumentum bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

A jótállás időtartama alatt Weboldal a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a termék kijavítása vagy a kicserélése nem lehetséges, vagy azt Weboldal vagy az általa megbízott javító szerviz nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől a termék átvételét követő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (III.26.) Korm. rendelet rendelkezik. Az elállási jog a Weboldalon keresztül megrendelt, de személyesen  átvett termék esetében  is gyakorolható. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett postai vagy e-mail címen közölheti a Weboldal ügyfélszolgálatával.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék (beleértve eredeti csomagolás, hiánytalan tartozékok, garancialevél, dokumentáció) visszajuttatásáról Ügyfélszolgálathoz az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia.  Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes Visszavételt a Weboldal  nem fogad. Elállás esetén a Weboldal  követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. A hiánytalanul és hibamentesen visszaszolgáltatott termék vételárát a Weboldal 14 napon belül visszautalja az Ügyfél bankszámlaszámára vagy részére készpénzkifizetést teljesít.  Visszaküldeni csak átvett, a postásnak (futárnak) kifizetett terméket lehet. Nem minősül a megrendeléstől való jogos elállásnak a csomag átvételének elmulasztása vagy szándékos megtagadása.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

Szavatosság

A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tévére vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását Weboldalunk felé. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület honlapján tekintheti meg.

Vitarendezés, panaszkezelés 

Az Ügyfél a vásárolt termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Név: Nagy László e.v. Telefonszám: +36 20 942 9750 E-mail cím: info@lauditeur.hu. A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.

Az Ügyfél a fentieken túl panaszával, észrevételével a következő szervekhez is fordulhat (az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva):

  • Panasztétel a Fogyasztóvédelmi hatóságnál
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése: Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Egyéb rendelkezések

 

A Weboldal Magyarországon bejegyzett vállalkozás, Magyarország területén működik és a magyar joghatóság alatt áll. A Weboldal használatával kapcsolatos bármely jogot Magyarország joga szerint kell megítélni.

Amennyiben olyan kérdése lenne, mely jelen ÁSZF alapján nem egyértelmű, kérjük, írja meg nekünk, megválaszoljuk kérdését. Az Szolgáltató elkötelezett a Weboldal szolgáltatásainak minőségileg legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállal.

Pin It on Pinterest